Väsyn 000465

Ehkä tämä on oikea lopettaa hommat.

Olen entistä enemmän huomannut väsyväni siihen, että ihmiset ovat niin sanoinkuvailemattoman tyhmiä. Ja luottakaa siihen että olen yrittänyt kuvailla sitä, mutta en vaan kykene.

Tukitehtävät ovat työmaailman muukalaislegioona: jokaisella on tarina, mutta sinun ei tarvitse kertoa sitä jos et halua.

Me olemme ensimmäisenä paikalla, ja me lähdemme viimeisenä.

Olen kertonut tuon jo noin N + yksi kertaa liikaa, ja tulen jatkamaan sen kertomista siihen asti että saamme arvostusta.

Mutta minä en toivottavasti ole kuulemassa sitä.

Minä olen väsynyt, kyynistynyt, katkeroitunut ja menettänyt empatiakykyni jo aikoja sitten.

En jaksa enää pyydellä vuolaasti anteeksi…

Kun asiakas on mokannut itse, ja syyttää meitä siitä.

Kun asiakkaan oma yritys muuttaa käytäntöjä, ja syy onkin meissä jotka toteutamme sen.

Kun ns. asiantuntijat tekevät jotain ”hupsista-saatana”:n ja ”pitikö sen mennä noin?” välillä, ja me saamme kaiken ”kunnian”.

Kun jotain ei ole tehtykään heti, ja se-maailman-tärkein-ihminen joutuu odottelemaan.

Kun olen liian hidas ja vanha enää omaksumaan jotain minkä kaikki muut tuntuvat omaksuvan aamukahvin ja toisen aamukahvin välissä ja saan haukut.

Kun ihmiset eivät ymmärrä että puhelimeen kaiuttimien kautta puhuttaessa se on ergonomisesti mukavaa heille, mutta minä en kuule mitään.

En vaan jaksa.

2 vastausta artikkeliin: Väsyn 000465

  1. Nollis kirjoitti:

    Voi itku… Tunsin heti pistoksen omatunnossani. Yritän parantaa tapani, jos se vaikka jotain kolleegaasi auttaisi.

    Olkoon voima kanssasi.
    🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

