Virallinen toimistoaika ohi 000460

Kissa on nyt lähtenyt…hetkeksi.

Vaikka rakkauselämäni onkin nyt vähemmän kriittisen silmän alla, niin silti…hitto, minä kaipaan sitä karvapalloa.

Voitte muistuttaa minua tuosta lauseesta sitten kun se tulee seuraavan kerran meille; jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, vierailu tulee kestämään vuoden.

Se rakkaudesta ja sitten työjuttuihin.

Lyhyesti: yhä työpaikka hakusessa ja uudet ohjelmointitaidot opiskelun alla. Kovasti olen yrittänyt verkostoitua LinkedInin kautta, eli jos asiantuntijoita on uskominen, se on jo puolet uuden paikan löytymisessä.

Firman yt:t etenevät voimallaan ja niitä ei voi pysäyttää. Edelleenkään en valita niistä, mutta olisin kyllä toivonut eräältä meidän isoista pomoista pikkaisen pelisilmää: 99% meistä on menettää työpaikkansa, ja hän lähettää aamulla isolla jakelulla sähköpostin otsikolla ”Tänään yhtiön kvartaalituloksen julistus! Hyvältä näyttää! Kaikki seuraamaan julkistusta!”

Koska minut kasvattivat hienot ihmiset, jätän kirjoittamatta mitä ajattelin hänestä. Koska uskon että teidätkin kasvatuksenne oli kunnollinen, kukaan ei mainitse mitään siitä että kohtahan minun ei tarvitse kärsiä hänestä.

Ja vielä: yritän vuorotella blogissani lyhyiden tarinoiden ja henkilökohtaisuuksieni kanssa. Toistaiseksi olen pitänyt lyhyistä tarinoista enemmän, koska elämäni on muuttunut seesteisemmäksi parisuhteen myötä, mutta mielikuvitusmaailmani on aktivoinut (saatte arvioida tuota ihan miten haluatte).

Vai tulisiko tarinoille perustaa oma bloginsa?

6 vastausta artikkeliin: Virallinen toimistoaika ohi 000460

  1. Tiina kirjoitti:

    Mitäpä sitä suotta ylläpitämään kahta blogia, jos yhteenkin mahtuu.

    • Zepa kirjoitti:

      Samaa mieltä, yks blogi.

      Tuu mun verkostoon LinkedInissä jos muistat kuka mä oon. Yritin ettii sun nimellä, mutta siel oli vain yks semmoinen joka et ehkä oo sä. Tai ehkä oot, mistä tiiän muka.

    • termostaattori kirjoitti:

      Harmittaa vaan välillä kun henkilökohtaiset ongelmani herättävät enemmän kiinnostusta kuin kaunokirjalliset kykyni.
      Miten ihmeessä voin jäädä eläkkeelle jo 60-vuotiaana rikkaana kirjailijana, jos minua ei ”löydetä”?
      Kysyn vaan.

  2. Zepa kirjoitti:

    Ok nyt ollaan tuttuja Linksussa. Ai sä oot NOILLA töissä . Hehe. Ehhehe! Tänään sain kyselyn jossa kysyttiin vain 4 asiaa: kaksi mielestäni hyvämaineista yritystä, ja kaksi huonomaineista. Toinen mielestäni huonomaineisista oli Lokapojat.

    • termostaattori kirjoitti:

      EN OLE HIRVIÖ! ÄLKÄÄ KATSOKO MINUA NOIN! NE MAKSOIVAT HYVIN ETTÄ UMMISTAISIN SILMÄNI! KAIKKI SE ILMAINEN KAHVI! KAHVIIIIIIIIII!

      Juu, ei ole hauskaa vain hymähdellä kun virma mainitaan aina näissä tietyissä yhteyksissä. Enempää en voi ainakaan työaikana kommentoida.
      Mutta kiitos verkostostasi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

