Lyhyitä tarinoita 10

En kerro miten keksin aikakoneen.

En epäile ettettekö ymmärtäisi teknisiä termejä, N:n asteen yhtälöitä tai käyttämääni rakettitekniikkaa.

Mutta en myöskään kerro kauanko viilasin ja väänsin kaikkea mahdollista ja paljonko koko projekti maksoi.

Jos te haluatte oman aikakoneenne, keksikää sellainen itse. Tämä on minun.

Voin kuitenkin kertoa mihin käytän sitä. Vihje: Hitler.

Olen täällä hyvissä asemissa, varustautuneena kohtaamiseemme. Voisi jopa sanoa että olen hyvissä ajoin liikkeellä; hän ei ole vielä niin kuuluisa.

Kunpa hän tietäisi, olisin valmis maksamaan aika paljon hänen ilmeestään kun…sieltä hän saapuu. Olen valmis.

Lähestyn häntä normaalilla vauhdilla etten pelästytä häntä, laitan käteni taskuuni ja vedän läheisestä kaupasta ostamani Mein Kampf-teoksen esiin.

Entschuldigung, könnte ich ein autogramm, bitte?

Hymyillen hän antaa minulle signeerauksen kirjaan. Kiitän, kumarran ja poistun aikoneelleni.

Vielä…noh, monta aikamatkaa saadakseni kustannukseni takaisin, mutta olen silti onnellinen että natsi-kirjallisuusmarkkinat vetävät yhä hyvin lamasta huolimatta.

Yksi vastaus artikkeliin: Lyhyitä tarinoita 10

  1. […] kauan sain myytyä Hitlerin signeerauksella varustettuja Mein Kampfeja. Mutta sitten ostajat alkoivat ihmetellä miksi kirja on niin uudenveroinen ja signeerauksen muste […]

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

