Leila laila laila leila 000422

(Eli ensin kalenterini suomenkieliset nimipäivät ja heti perään kalenterini ilmoittamassa järjestyksessä ruåtsinkieliset nimipäivät.)

Olen saattanut luoda hirviön. Hyödyllisen, mutta silti.

Ennen minua E ei harrastanut uhkapelejä. Hänestä niissä ei ollut mitään mielenkiintoista.

Minuun tutustumisen myötä hän on kuitenkin alkanut lotota sekä Suomi-versiota että Eurojackpottia (selitin että toisinaan tämä on ainoa syy jaksaa vielä yksi viikko…siis ennen kuin tapasin sinut, höpönassuni.)

Sitten kävi ilmi että E:n ystävä luki hänelle kerran I Chingistä että hän ei tule koskaan olemaan ilman rahaa. En tiedä vaikuttaako tuo, mutta E:n osumatarkkuus lotoissa suhteessa omaani on 1: 100…siis lottoon tuhlattuina euroina kautta aikojen.

Nyt E ottaa loton minua vakavammin. Hän on pyytänyt minua etsimään tilastoja voittonumeroista (sekä lotto että Eurojackpot) mahdollisimman pitkältä ajalta, hän viettää vapaa-aikaansa kehittäen täydellistä voittoruudukkoa ja ei saa öisin unta koska miettii numeroita.

Olen nyt päättänyt laittaa tälle Kaunis mieli-hommalle lopun. Siis heti kun voitamme Eurojackpotin.

Kai mainitsin miten hyvä hän tässäkin hommassa on?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

