Amor & thanos – single edition 000382

Deitti-ilmoituksen teko on saanut minut pohtimaan kuolemaa.

Mitä jos minä kuolen ennen treffejä?

Jossain tuolla odottelisi brasialaista syntyperää oleva ex-bikinimalli, joka muutti Suomeen paparazzeja karkuun. Hänen ainoa toiveensa, nyt kun hän oli saavuttanut täydellisen vartalomallin ja miljoona-omaisuuden, oli tavata normaali, maailman parhaimpien rakastajien joukkoon koulutettu it-ammattilainen.

Ja hän odottelisi. Ja hän odottelisi. Ja hän odottelisi.

Koskaan tietämättä että kuolin hymy huulillani koska viimeinkin kahvi syrjäytti veren pääasiallisena nesteenä minussa.

Okei, tuo oli aika epätodennäköinen skenaario; perhanan sydän pumppaa verta nopeammin kuin ehdin kahvia juoda.

En kuitenkaan näe mitään muuta syytä siihen, että nykyinen viestittelykumppanini deittipalstalla ei ole vastannut minulle.

Varsinkaan kun jo toisessa viestissäni esittelin uuden sisätila-extreme-sporttilajin ”nappaa leivokset uunista-2 metriä suoraan-tiukka vasen-pitkä suora-parvekkeen ovi auki-palohälytinsprintin”: ehditkö saada suklaa-banaani-rommi-muffinssit uunista ulkoilmaan ennen kuin palohälytin äkkää ne ja/tai sormesi palavat lopullisesti kiinni kuumaan muffinssivuokaan?

Tiedän, minustakaan tuo ei ole naurun asia.

Jotenkin on häiritsevää että jos minustakin aika jättää, kuka jää kertomaan potentiaalisille deittikumppaneilleni kuinka pidin kissanpennuista?

Onhan toki olemassa ohjelmia joilla voi vielä kuolemansa jälkeen jättää Facebookiin ja Twitteriin viestin, mutta deittipalstat ovat jääneet ilman tätä elintärkeää toimintoa.

Olisiko mahdotonta jos väestörekisterikeskus ja nettideittisivut yhdistettäisiin samaan palveluun? Jos muuten sellainen saadaan aikaiseksi, tahtoisin että sinne tulee kohdalleni seuraavanlainen viesti:

”Hei ja kiitos yhteydenotostasi. Ikävä kyllä olen kuollut.

Ei, tuo ei ole traagista, tuo on surullista. Tragedia on se että en koskaan pääse osoittamaan sinulle miksi olin yksi maailman parhaimmista rakastajista jopa maailmanlaajuisen it-ammattilaisjoukon keskuudessa.

Olisin kyntänyt vakoasi makuuhuoneen, keittiön, eteisen ja parvekkeen läpi ja takaisin päivät putkeen. Sanakirjaan olisi pitänyt lisätä uusi kategoria nimeltään ”temput jotka tein sinulle”. Lisäksi pidin kissanpennuista ja olin juuri aloittanut kitaransoittoharjoitukset.

Mutta hei, ikävää että et ottanut aiemmin yhteyttä ja onnea yhtä hyvän tyypin kuin minä löytämisessä. Se vasta oikeasti onkin surullista.”

2 vastausta artikkeliin: Amor & thanos – single edition 000382

  1. Polga kirjoitti:

    Too bad, too sad…
    Meilaanko vapovarman nakin😀 *ja ei, tämä ei ole sanahirmilö*😀

    • termostaattori kirjoitti:

      Kuulostin katkeralta, enkö?
      Se ei ollut tarkoitukseni: olen oikeasti pohtinut miten kaikki paikat joihin olen kirjautunut, ja joissa mahdollisesti olen ollut interaktiossa muiden käyttäjien kanssa, saavat tiedon siitä mitä minulle tapahtui.
      Onhan tuo ehkä hiukan itsekeskeistä, mutta ajatellaan että olet käynyt vuosia samassa baarissa, ja sitten yhtäkkiä et saavukaan…kyllä minä ainakin miettisin mitä tapahtui.
      Tästä siis seuraava tietoyhteiskuntahanke.

      Lisäksi henkilö joka otti minuun yhteyttä oli HUOMATTAVASTI minun tasoni yläpuolella. Voi näitä amatöörejä…ei heti tajuta omaa potentiaaliaan näillä huudeilla. Toivottavasti hän oppi minun kauttani.

      Nakki-meilaus, vai? Onko tämä sama ohje jonka sain kaveriltani eli kuva omasta ”nakista” VASTA kolmannessa postissa? Anna tulla vaan🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

