Female of the species is more deadly than the male – well, except for that octopus who can do hypnotic gestures with all its arms 00355

Suunnitelma treffi II:lle oli seuraava: viedään deitti ravintolaan -> tarjotaan koko ilta -> illan lopussa hän toteaa saman kuin ensimmäisellä kerralla eli että olemme liian samanlaisia -> olen samaa mieltä -> jatkamme ystävinä tai sitten ”mutta hei, ollaan yhteyksissä” l. ”unohda soitella”.

Mikä voisi mennä pieleen?

Se että olemme liian samanlaisia.

Ja meidänkaltaisemme elävät roomalaisen kenraali Sullan periaatteen mukaan: ”yksikään ystäväni tai viholliseni ei ole koskaan tehnyt minulle mitään, mitä en olisi maksanut moninkertaisesti takaisin.”

Koska minä maksoin koko illan (hän vastusteli, mutta minä vaadin), hän haluaa tarjota minulle SEURAAVALLA kerralla. Eli luvassa ovat treffit III.

Tiedätteko miltä tuntuu kaltaisestani kontrolli-friikistä intj-personallisuudesta kun suunnitelma ei toimi? Kuin kutina jota ei voi raapia, koska kehittelemäsi automaattinen kutinanraapija ei toimi.

Seuraavaksi TUKKA eli Todennäköisesti Usein Kysytyt Kysymykset Aiheesta:

Miksi en itse sanonut mitään? Koska hän yllätti ”minä tarjoan sitten seuraavan aterian, joten käydään me ainakin kolmansilla treffeillä”-kommentilla

Miksi se olisi sitten niin kauheaa jos tästä tulisikin jotain? Koska hän sanoi jo että me olemme liian samankaltaisia ja hän etsii miestä joka olisi eri mieltä hänen kanssaan ja jonka kanssa voi väitellä. En tahdo että heräämme huomaamaan 2,5 lasta myöhemmin että niin hän tarvitseekin.

Miksi en voi olettaa että hän olisi muuttanut mieltään? Koska itsetuntoni on lähtöjään olematon koska olen kauris ja mies, joten en pidä ajatuksesta että hän löytää yllämainitun miehen ja jättää minut. Minun tulee kyetä luottamaan toiseen.

Mitäs nyt sitten seuraavaksi? Hän valitsee ravintolan minne menemme (koska minä tein niin viimeksi) ja ehdottaa minulle tapaamista. Ystäväni ehdotuksesta vien hänelle palan käänteis-tiikerikakkuani (se on muuten suklaata, paitsi pieni vaalea raita keskellä), joskin hän on myöntänyt olevansa chokoholisti, joskaan ei täysin chokolutisti, joten en tiedä miten käy. Jotain kiinnostavaa todennäköisesti.

Mielellään ei mitään epätodennäköistä.

8 Responses to Female of the species is more deadly than the male – well, except for that octopus who can do hypnotic gestures with all its arms 00355

  1. Zepa sanoo:

    Aijai. No tehäänkö silleen, että lakkaat nyt suunnittelemasta avioliittoa ja ihan vaan meet sen kanssa syömään. Ihmisistä – myös itestäsi – saattaa paljastua uusia puolia vaikka millä hetkellä kun aika on otollinen. Tai sitten olla paljastumatta. Mutta sen näet tässä seikkailussa vasta osassa 3.

    • En minä mieti aviolittoa. Minä mietin mitä miehet minua ennen ja minun jälkeeni miettivät: mitä tämä nainen oikein haluaa?
      Vannon että kävi tässä miten vain, muisto tästä suloisesta kilpailustamme lämmittää minua tulevina pitkinä talvi-iltoina.
      Sillä sellaisena tämän nyt koen.

      Minä leikin normaaliin tapaan viileää itseäni, hän…on viileä itsensä ja kumpikin odottaa kumpi tekee ensimmäisenä peliliikkeen.
      Tiedän että naiset tykkäävät tulla vietellyksi (koska kaverini kertoi minulle perjantaina), mutta minä tarvitsen merkin. En halua epämukavaa tilannetta jossa suutelen häneltä jalat alta, ja sitten käykin ilmi että hän haluaakin olla vain kaveri ja tuota niin…

      Voi olla hyvin mahdollista että hän olisi ollut se oikea, mutta koskaan en tehnyt elettäkään suuntaankaan, menetin hänet.
      Mutta ainakin voitin.
      Olemattoman, vain omassa harhaisessa mielessäni käydyn kilpailun, mutta voitin kuitenkin.

  2. waldorfssalad sanoo:

    Jos olisin tyttö, hihittelisin tässä silleen :ahihi: ja ylitulkitsisin koko asiaa siten, että tästä tulee vielä jotain ja hihittäisin vähän lisää päälle :ahihi:. Sen sijaan tyydyn vain virtuaalisesti nostamaan tyylikkään vähäeleisesti konjakkilasiani hyväksyvään tervehdykseen ja toteamaan että otapa poika tuosta pullosta virtuaalisesti ja hengitä välillä. (Ja jos oikeasti meinaat hyperventiloida tämän tilanteen edessä, niin voin tuoda paperipussin ja konjakin oikeasti kaupalle.)

    • Hyperventiloisin jos tämä ei olisi niin kipeällä tavalla kiihottavaa.

      Olen saattanut mainita vain noin joka kymmenennessä kirjoituksessani että en pelaa uhkapelejä ja en ymmärrä verkkopeleistä tms. mitään.
      Mutta se ei tarkoita ettenkö pelaisi. Panokseni vain ovat suuremmat kuin pelkkä raha tai +10 kokemusta.

      Laitan peliin tunteeni. En pelaa muiden tunteilla, mutta omani ovat minun pelimerkkejäni.
      Miten tässä käy? Eroammeko ystävinä, jatkammeko, näemmekö enää koskaan, miten käykään jos tuon seuraavaan tapaamiseemme palan suklaakakkua täysin viattomin mielin?
      Love is a battlefield and this is fun.

  3. Tiina sanoo:

    Zepan kanssa samaa mieltä. Lakkaa nyt hyvä mies yliajattelemasta (vaikka tiedän, että se on intj:lle vaikeaa jos ei jopa mahdotonta)!

    Naisia aina syytetään siitä, että muka ekoilla treffeillä jo kuvitellaan ne häät, omakotitalo, 2,5 lasta ja puolikas koira. Ja pyh. Miehet on tässäkin selvästi pahempia.

    • Kissa.
      Olen kissaihmisiä. En sano että se olisi kynnyskysymys, vaikka tietenkin olisi kiva tapailla ihmistä joka tykkää pitkistä lenkeistä joka kelillä, joka aamu ja ilta seuraavat 10-15 vuotta. Meinaan että minä halusin sisäsiistin kissan.

      Äh, en minä kuvittele mitään, elän tässä hetkessä. Mutta pidän skenaarioiden pyörittämisestä päässäni, vaikka ne eivät toteutuisikaan.

      • Tiina sanoo:

        Joo, ihan totta, mullekin se olisi ehdottomasti kissa ja mielellään kokonainen, mutta jostain syystä keskiarvoperheissä on aina se koira.

      • Tänään töihin mennessä näin lastenvaunuja työntävän naisen, jolla oli koira kaksi metriä edellä hihnassa ja toinen lapsi reppuselässä takana.
        Hän varmaan elää unelmaansa (uskon että se 0,5 oli vasta tuloillaan).

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

