Systematic rhythm in control has left me in a world without emotion in my soul 00351

Kruunu, saatte kuulla viimeisimmät kuulumiset treffi-rintamalta.

Klaava, jatkan lomamuisteloita.

Ja voittaja on…minulla on treffit tänään.

Laitoin juuri hänelle tekstiviestin jossa ehdotin potentiaalisia tapaamispaikkoja ja -aikoja.

Mitäkö me tiedämme hänestä? Hänen profiilissaan ei ollut kuvaa, joten…

A) hän on luddiitti joka ei usko kameraan, tuohon paholaisen keksintöön

B) hän on niin uskomattoman kaunis että ei halua jokaista kadulla vastaankävelevää ja deittisivutolla pyörivää pervoa peräänsä

C) hän testaa oletko valmis tutustumaan henkilöön jota et tunne

D) en koskaan tulee huomaamaan mikä minuun iski

Koska kuitenkin hän mainitsi pituutensa (pikkaisen Xenaa lyhyempi) ja painonsa, sain selville hänen BMI:nsä (siltä varalta että hän lukee tämän: kyllä, olen pinnallinen, paha poika. Yksi syy lisää antaa minulle piiskaa).

Se itse asiassa on pienempi kuin minulla (hitto, tästä ei kilpailuviettini pidä), eli kun hän kertoo kuntoilevansa, se pitää paikkansa.

Hän on minua nuorempi, todennäköisesti viksumpi koska opiskelee Turussa (palataan kaupunki-asiaan kun tekin olette viettäneet yhteensä yhdeksän vuotta pororajan toisella puolella opiskellen) ja pidän hänen mennään-kahville-ja-katsotaan-syntyykö-tästä-jotain-asenteestaan.

Jos ette kuule enää minusta, olin oikeassa vaihtoehto D:stä.

15 Responses to Systematic rhythm in control has left me in a world without emotion in my soul 00351

  1. Zepa sanoo:

    No niin. Odotamme rapoa.

  2. Neo sanoo:

    Jee, rapon odotuskannalla täälläkin.

  3. Tiina sanoo:

    Ahem. Ei painoindeksin perusteella pysty välttämättä päättelemään kuntoileeko ihminen. Itse kuntoilen perseeni ruvelle ja silti painoindeksi on… anteeksi, ei sitä pysty tähän kirjoittamaan, menee kommenttilaatikko rikki.
    Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, mutta ehkä olisi vain rehellisempää sanoa haluavansa hoikan treffiseuralaisen eikä käyttää kuntoilua jonain tekosyynä valita seuralainen ruumiinpainon perusteella. 😉

    Toivottavasti treffit on kivat ja toivottavasti kuulemma sinusta vielä!

    • Älä muuta virka kamuseni.
      Joudun kannattelemaan ainoita puhtaita yöhousujani käsilläni, jottei koko maailma näkisi mikä on minun panokseni Movember-tapahtumaan (en luota tietokoneeni verkkokameraan).
      Silti MBI sanoo että olen ”lievästi ylipainoinen” ja pitäisi pudottaa 15 kiloa päästäkseni normaalitilaan -.-

      Ahneena haluan molemmat: minusta yhteiset harrastukset ovat tärkeitä. Jos toinen on voittanut geeni-lotossa ja istuu telkkarin edessä kun toinen viettää aikaansa punttisalilla, niin vajavaisilla ennustajankyvyilläni en näe tällä suhteella tulevaisuutta.

    • Neo sanoo:

      Minä Tiina sanoisin sen niin, että kerta tässä ei pituuttakaan enää lisää tule ja paino on nousujohteinen (koska se lihas vaan painaa enemmän) niin turha sitä painoindeksiä on kytätä jos vaatekoko kuitenkin pienenee koko ajan. 😉

      • Tiina sanoo:

        Totisesti toivon, ettei mulle niin kauheat lihakset kasva, että paino olisi nousujohteinen. 😀 HULK IS NOT AFRAID… HULK IS STRONGEST ONE THERE IS!!!

        Termostaattorille sanon siis sen, että musta se on ihan ok, jos paino on pariutumiskriteeri, eli en kommentoinut paheksunnan syvällä rintaäänellä. Yhteiset harrastuksetkin on kyllä kiva juttu. 🙂

      • Ajattele positiivisesti: pääsisit sitten huutelemaan kaikkialla PUNY HUMAN MAKE HULK ANGRY! HULK SMASH!

        Juu juu, en ottanut sitä loukkauksena. Juttu vaan on että…ja tätä saan varmasti katua…tiedättehän että on rinta-miehiä sekä takamus-miehiä? Eli mikä on se merkitsevin fyysinen ominaisuus toisessa joka kiinnittää vastakkaisen sukupuolen huomion.

        Minä olen lantio-mies. Pidän solakasta, sopusuhtaisesta lantiosta. Monet ovat olleet ne kerrat kun joku napapaidassa on joutunut huomauttamaan että ”hei, minun rintani ovat täällä”.
        Uskon että jossain esihistoriallisessa vaiheessa lantioilla on ollut jokin merkittävä osa sukujuurieni kehittymisessä, ja nyt sitten saan maksaa siitä.
        Pidän myös kapeista ”hevosnaamoista”. En uskalla ajatella miksi.

      • Johonkinhan minun on sherlock holmesiaaniset päättelykykyni kohdistaa.

  4. Polga sanoo:

    Meikäläisen painoindeksiä ei näy missään kirjoitettuna (no, lekurilla ehkä) eikä tule! Se ei tod. takaa mitään, paitsi voi toivoa, että älykkyysosamäärä on korkeampi *ilkeä minä* 😉

    Hyvä rehvejä ja rapoa toivotaan kans!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

