Erinäisiä media-havaintoja tällä viikolla 00226

Tyyni sininen valtameri, peilityyni, sininen, iso, laaja, valtameri, ei aallon aaltoa…viha johtaa suuttumiseen, suuttuminen johtaa raivoon, raivo johtaa pimeälle puolelle…ja hitot.

Monta, monta vuotta sitten

– ÄITIIII! MÄ HALUUN KARKKIA!

– Tänään ei ole karkkipäivä.

– MUTTA MÄ HALUUN!

– Ei, tänään ei ole karkkipäivä. Karkkipäivä on lauantaina.

– MUTTA MÄ HALUUUUUUUUUN!!!!!!

– Ei, et saa tänään karkkia. Karkkia ostetaan vain karkkipäivänä.

– MIKSI EI!?

– Jos syöt liikaa karkkia, saat reikiä hampaisiin ja sinulla ei ole enää nälkä ruoka-aikana.

– MÄ HALUUN KARKKIA! PASKATYHMÄ ÄITI! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Ei niin monta vuotta sitten

– MÄ HALUUN PRÄTKÄN!

– Me ei nyt osteta sinulle prätkää.

– MUTKU MÄ HALUUN!

– Ei, me emme osta sinulle prätkää.

– MIXI EI?!

– Se on turvaton, liian kallis ja missä sitä säilytettäisiin?

– MUTKU KAIKILLA MUILLAKIN ON!

– Muiden vanhemmat saavat päättää mitä haluavat, mutta sinulle ei prätkää hankita.

– MÄ VIHAAN SUA! SÄ ET YMMÄRRÄ MUA!

Nykypäivä

– MÄ HALUUN IOMENAZIUTZAITPUHELIMEN JA OHJELMAN!

– Ne eivät ikävä kyllä ole meillä käytössä.

– MIKSI EI!?

– Yhtiönne ei ole halunnut ostaa niille käyttätukea, ja tämän vuoksi ne eivät ole yhteensopivia muiden yhtiönne laitteiden kanssa.

– MIKSI EI?!

– Sitä teidän pitää kysyä yhtiöltänne.

– MUTKU MUILLAKIN ON!

– Heillä ei pitäisi olla. Tai sitten on mahdollista että he ovat ostaneen sellaisen itse omilla rahoillaan.

– NO AINAKIN MÄ HALUUN SEN OHJELMAN!

– Kyseisen ohjelman toimivuutta muiden yhtiön ohjelmien kanssa ei ole testattu, joten voi olla mahdollista että se joko rikkoo ne tai tekee niiden toiminnan mahdottomaksi. Jos haluatte, voitte lähettää sähköpostia oman yhtiönne it-yhdyshenkilöön ja pyytää että hän tekee esityksen ohjelman testaamisesta käyttöä varten.

– SENKIN YLIMIELISEN ASENTEEN OMAAVA TIETOKONEOSASTON TUKIHENKILÖ! MINÄ KIRJOITAN KOLUMNIN!

Lisäksi aiheeseen liittyen: Pearls before swine-sarjakuva

Tämä taas liittyy minuun: toinen Pearls before swine-sarjakuva

2 Responses to Erinäisiä media-havaintoja tällä viikolla 00226

  1. Polga sanoo:

    – Johtaja! Hei, johtis!!! Mä haluun niitä t-paitoja?
    – Mitä vetun paitoja?
    – Noo niitä SARJAKUVAKAUPAN T-PAITOJA!!!!!!!!!!!
    – Ei siellä oo mitään, eikä sinne tuu mitään. Sitäpaitsi pukeutumiskoodissamme on ehdottomasti kielletty niiden käyttäminen. Ainakin asiakaspalvelussa ja kyllä, se koskee myös helpparia!
    – MUT MÄ HALUUN – BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!
    – Joo, mutta et saa…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

