Miten minulla menee-päivitys 00212

50% lukijakunnastani (terveisiä Helsinkiin) kysyi miten minulla menee? Kun tästä blogista on vaikea saada mitään selkoa välillä.

Hyvä kysymys, johon toki vastataan.

Firmassa ovat meneillään YT:t, ja toisin kuin joissain asiayhteyksissä olen antanut ymmärtää, tällä kierroksella se koskettaa jopa minua.

Pahimmassa skenaariossa luvassa ovat potkut ja paluumuutto työn perässä satamakaupunkiin, jonne vannoin koskaan olevani palaamatta.

Epävarmuutta jatkuu ainakin kuukauden, ehkä kauemmin.

Tuo ei tunnu kivalta.

Johtuen mahdollisesta elämän uudelleenjärjestelystä en ole uskaltanut tehdä mitään taloudellisesti riskaabeleja sijoituksia. Tästä esimerkkinä en mene eräille festivaaleille.

Tuo ei kuitenkaan ole julminta hauskaa.

Nyt sinkku-kaverini, johon tavallaan tahtoisin tutustua paremmin, ja joka on (ehkä) tietoinen aikomuksistani (olen tainnut antaa ymmärtää joskus jotain humalassa), kysyi olisiko minulla ollut  hotellihuonetta varattuna k.o. tapahtuman aikana? Hänellä kun on vaikeuksia löytää majoitusta tuoksi ajaksi.

Ei, en usko että olisi tapahtunut mitään josta kirjoittaa miestenlehden lukijapalstalle. Mutta olisin voinut pikkaisen paremmin tutustua häneen ilman kankeita treffi-komplikaatioita.

Miten minulla siis menee?

No ensinnäkin ahdistavat YT:t.

Toisekseen ottaa, niin kuin vain perisuomalaista ihmistä voi kiltisti sanottuna ”ottaa päähän” se, että WordPressillä ei ole tarpeeksi isoa fonttikokoa kuvastamaan päänsisäistä ”miksi sinä vihaat minua?! Olisit nyt voinut edes odottaa että kaadun maahan ennen kuin alat potkia päähän!”-huutoani.

Eli sitä tavallista, ei mulla kummempaa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

