Mitä minä oikeasti teen 00193

”Hei miksei mun posteja näy enää arkistoissa?”

– Katsotaas…missä arkistojenne tulisi olla? Täällä ei näy mitään arkistokansioita.

”No ne on mulla täällä.”

– Roskakorissa?

”Joo siellä.”

– Yleensä kyllä arkistointia varten luodaan omat kansiot ja—

”Mä en tykkää kansioista, mä en halua niitä. Mä haluan arkistoida tuonne!”

– Postin asetuksissa lukee että roskakori tyhjennetään automaattisesti 48 tunnin kuluttua.

”Ei kyllä varmana oo aiemmin ollut noin! Mä haluan mun arkistot takaisin!”

– Kyllä aina asetukset ovat olleet noin, ja jos roskalaatikko on tyhjennetty, postit ovat kadonneet. Mutta palautuksista—

”Miksen mä muka voi arkistoida roskiin? Kyllä aiemmin on voinut!”

– Minäpä laitan tästä kyselyn eteenpäin…

”Ihan varmasti on voinut arkistoida!”

– Juu, selvitellään asiaa…

”Ei oo aikaisemmin ollut tällaisia ongelmia!”

– Pyydän että ollaan yhteydessä…

”Minä en kansioita rupea tekemään! Kyllä pitää pystyä arkistoida roskiin!”

– Selvä, ollaan ihan kohta yhteydessä. Moi!

8 Responses to Mitä minä oikeasti teen 00193

  1. Tiina sanoo:

    I feel your pain.

    • Haluatteko kuulla mikä on kaikkein surullisinta? Keskustelin asiasta muiden deskien kanssa, ja tämä ei ole yksittäistapaus.
      Maailmassa on muitakin ihmisiä joiden mielestä roskakori on oikeasti paras paikka arkistoida TÄRKEÄT viestit.

      En halua tietää mitä he tekevät oikealla roskakorillaan.

  2. Polga sanoo:

    Hmmmm, minä voin kyllä kertoa montako kertaa olen etsinyt Tärkeää Paperia tuhottavien joukosta ns. oikeasta roskakorista. Monta. Hyvin monta. Hyvin monta kertaa se on myös löytynyt…

    Mutta tuo tapaus sinänsä hyydyttää jo meikäläisenkin hymyn 😦

    • – Hei miksi meidän kaikki pakasteet on parvekkeella?
      – Minä en pakastinta käytä! Ulkona on pakkasta! Kyllä ne pärjää!
      – Siellä kyllä näyttäisi suojakeli alkavan.
      – Eikä ala! Siellä on Suomen talvi! Perhanan talvisotaa ei voitettu että minä pitäisin pakasteherneitä sakemannien rakentamassa kaapissa!
      – Pitäisikö sinun ottaa taas lääkkeet?
      – Minä otin jo ne suppona! Suun kautta otettuna olisi mennyt hyvää puhumisaikaa! Varmasti en tuhlaa hyviä leukoja lääkkeisiin!

  3. Josefiina sanoo:

    Ei noin kiltti SAA olla. Sinun pitäisi vain sanoa tiukalla komentoäänellä että asia on nyt niin että roskakoriin ei saa arkistoida mitään, aivan niin kuin pienelle lapselle sanotaan että koirankakkaa ei saa syödä. Vaikka joo, hyvähän sitä on neuvoa vierestä, varmaankin asiakas saisi aiheen sitten valittaa siitä että it-tuki huusi hänelle.

    • Kaikki puhelut suodattuvat seuraavanlaisen siivilän läpi:
      1. Onko se taas joku idiootti? Kyllä/Ei
      Jos ”kyllä”:
      2. Onko sillä taas joku idiootti-kysymys? Kyllä/Ei
      Jos ”kyllä”:
      3. Voinko minä auttaa tätä idioottia? Kyllä/Ei
      Jos ”kyllä”:
      4. Kuunteleeko se idiootti edes minua? Kyllä/Ei
      Jos ”kyllä” ja varsinkin jos ”ei”:
      5. Voinko minä tyrkätä tämän idiootin jollekulle toiselle, jolla on aikaa vääntää rautakangesta selitys siihen miksi pyyntö on idioottimainen? Kyllä/Kyllä
      Jos ”kyllä”:
      ”Minäpä pyydän että ollaan ihan kohta sinuun yhteydessä.”

  4. Zepa sanoo:

    Ei taas hyvää päivää 😀 😀 😀 Saanko nimittää sua Päivänsäteeksi? Sä kun aina tuot nauruhepulin tai vähintäänkin valonsäteen mihin tahansa päivään.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

