Niitä näitä, googlenpäitä 00172

Tämä kirjoitus ei otsikostaan huolimatta käsittele hakutermejä joilla tänne on eksytty.

Ihan vain johtuen siitä että googlettajista 49% pitäisi oikeasti hakeutua lääkärille eikä etsiä vastauksia netistä, 49% pitäisi oikeasti joutua pakkohoitoon ja 2% ilmeisesti tykkäisi noiden yhdistelmästä.

Puhutaan siis ihan jostain muusta.

Jouduin eilen täyttämään ”työntekijä ja arvot”-kyselyn eli vähän niin kuin ala-asteella olisi joutunut kesäloman jälkeen kirjoittamaan aineen aiheesta ”miten hyvin yrityksen arvot ja tavoitteet ovat osa minua?”

”Toivoisin että yritykseni arvot olisivat ihminen jotta voisin rakastella häntä hellästi mutta orhin varmoin ottein kahdeksan -tuntisen työpäiväni jälkeen toiset kahdeksan tuntia, jolloin minulle jäisi kahdeksan tuntia nukkua jotta olisin virkeänä taas töissä aamulla.

Kun olisin  rakastellut yrityksen arvoa tarpeeksi, saisimme noin 2,5 lasta, jotka nimeäisin Yhtiön Pörssiarvoksi, Asiakkaan Kunnioittamiseksi sekä Vastuunkanto Työstäni:ksi.

Kyllähän heitä kiusattaisiin elämänkoulussa, mutta se olisi sen arvoista sillä he oppisivat että tärkeitä asioita pidetään tässä maailmassa aina itsestäänselvyyksinä ja niitä kohdellaan huonosti, mutta lopussa ne ovat tärkeintä.

Ylpeänä kuitenkin katselisin kuinka Yhtiön Pörssiarvo, Asiakkaan Kunnioitus sekä Vastuunkanto Työstäni kasvaisivat nousujohdannaisesti minun ja yrityksen arvon hellässä huomassa. 

Ja kun he lopulta olisivat niin isoja että uskaltaisin päästää heidät maailman arvomarkkinoille, muistuttaisin heitä siitä että ”Taseen Voi Viedä Pankkiin, Mutta Asiakkaan Arvostus On Ansaittava Joka Päivä, Joka Hetki, Omalla Panoksellasi Omassa Työssäsi.”

Tätä mieltä minä olen yritykseni arvosta; panisin sitä ihan täysillä.

Taustani voi olla kaenuulaenen, mutta mitä p*rseennuolentaan tulee, olen ylpeä Pohjois-Korealainen.

Voiko tuosta tulla ongelmia? No kirjoitin koko homman kolmannella kotimaisella eli huonolla englannilla mutta en välttämättä noilla sanankäänteillä…plus ilmeisesti olen ”propellihattu jolla on oikea asenne asiakaspalveluun” (ote asiakaspalautteista) ja olen tykittänyt enemmän tikettejä kuin järjestelmä antaa kuukaudessa tehdä (Kyllä, ihan oikeasti on maksimimäärä. En kyllä tiedä mitä minulle nyt tapahtuu. Ainakaan vielä katosta ei ole tippunut ilmapalloja ja paperiströsseliä fanfaarien soidessa).

Luultavasti, kuten aina, ei mitään.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

