Minä hynttyyni myyn, minä uskon huomiseen 000153

Hyvää maailmanloppua kaikille.

Koska kuitenkin olen pohjimmiltani optimisti, olen sopinut treffit maanantaille klo 19 jossain kahvilassa.

Tiedän että ”jossain kahvilassa” on aika laaja käsite, jopa Turun mittakaavassa.

Kysykää kuitenkin itseltänne: haluaisitteko että kaikki jännitys suhteesta kuolee jo ensimmäisillä treffeillä? Ajatelkaa millainen galaksien räjähdykset varjoonsa jättävä tapahtuma kohtaamisestamme tulee?…siis kun lopulta joskus löydämme toisemme.

Vaikeusastetta tietenkin lisää se että kyseessä ovat sokkotreffit (en halua että hän pelkää minua ennen kuin olemme edes tavanneet).

Mutta kuten todettua, kun lopulta kohtaamme…ei kai niitä kahviloita niin monta voi olla? Eihän?

Joka tapauksessa aiheeseen liittyen Blessid Union of Souls ja Hey Leonardo (she likes me for me):

6 Responses to Minä hynttyyni myyn, minä uskon huomiseen 000153

  1. polgara sanoo:

    Kaikki Askat, wanhat Valio Vitonen, Kasi jne ,D Ja vielä uudet lisäksi *muahhahaaaaah*. Onnea sokkelotreffeille. Tarkista, mikä on hänen hahmonsa WoWissa!

  2. Waldorf sanoo:

    Voi ny perhana, täällä ollaan edelleen. Vai onko vielä jossakin päin maailmaa eilinen?

  3. polgara sanoo:

    Toisella puolen maailmaa saattaa vielä ollakin eilinen 😉

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

