2P 00112

Toisin kuin yleinen luulo vessakirjoitusten perusteella on, minulla on selkeä logiikka toimissani.

Jos tapahtuu A, vastaan siihen reaktiolla A1. Jos tapahtuu B, vastaan siihen reaktiolla B1.

Ihmiset jotka olettavat että D341 tuottaa vastareaktion D342, vaikka antropologisesta näkökulmasta ainoa reaktio on E345, hämmentävät minua.

Miten tämä liittyy mitenkään mihinkään?

Nyt yksi harvemmin tunnetuista parametreistä on täyttynyt, osin yllätyksenä minulle. Käyttötililläni (siis Sveitsin ulkopuolisella) on X summa rahaa mikä merkitsee treffi-ilmoituksen tekoa.

Koska useimmat teistä kuulunevat D342-porukkaan, selitän tilanteen pääni ulkopuolisella äänellä jotta tekin kuulisitte.

Lyhyesti sanottuna tahdon, että minulla on mahdollisuudet taata kumppanini turvallisuus ja selviytyminen ja raha on ainoa tuntemani tapa taata se.

Seksististä?

Machomaista?

Ennenaikaista?

Turhaa?

WTF?

En minä pyytänyt tätä taakkaa itselleni, se vain annettiin minulle persoonallisuuden kehittymisen myötä.

(Jos muuten kysyitte ”WTF?” niin tämä ei ole ainoa parametri mikä minulle on kehittynyt.

Mainittakoon niistä vain että tietokoneiden valtaannousun sattuessa juoskaa räjähdyksistä poispäin, ja elävien kuolleiden haudoistaan nousun yhteydessä juoskaa räjähdyksiä päin.)

Tuo ei muuten ole perjantain probleema, ajattelin vain pohjustaa tulevia tapahtumia.

Perjantai-probleema oli se mitä angstisina nuorina kuunneltiin ennen kuin meillä oli Linkin Park?

Mutta sitten tajusin että tietenkin Fixx-yhtyeen Driven out-kappaletta:

10 Responses to 2P 00112

  1. Tiina sanoo:

    Wtf ja vanhanaikaista. Jos et aio hommata tyttöystävää Thaimaasta tai samoja reittejä kuin Vesa Keskinen, niin tuskin SINUN tarvitsee taata kumppanisi tulevaisuutta jne. Ainakin suomalainen nainen pystyy huolehtimaan ihan itse itsestään. Lopettakaa, miehet! (Mulla on henkilökohtaisia traumoja ja patoutumia tuolla tavalla ajattelevista miehistä).

    • Se johtuu vain siitä että naisen aivosi ovat pienemmät kuin miehen aivot ja et siksi kykene käsittelemään asiaa kuten minä.
      (Tiedän, mutta olen aina halunnut nähdä miltä näyttää valkohehkuinen supernova syöksymässä kohti suojaamattomia kehonosia internetin välityksellä.)

      No aikuisten oikeasti (minä siis vain vitsailin, jos joku ei tajunnut) tuo on ongelmallinen ja moni muukin naispuolinen yksilö on sanonut samaa. Hitsi, se aiheuttaa minullekin ongelmia koska minä juuri en halua avutonta neitiä hädässä. Minä pidän vahvoista naisisya.

      Mutta se taas myöskin on ongelma, koska (ja uskokaa pois että olen tutkinut asiaa) se voi johtaa pahimmillaan siihen että 2,5 lapsen ja rintamamiestalon jälkeen k.o. henkilö voi kokea että pilasin hänen elämänsä, kehonsa ja uransa.
      Tiedän että jonkun virallista omaelämäkertaa tai ainakin naistenlehdessä avautumista on aika turha murehtia tässä vaiheessa, mutta minä olen sellainen.

      Totuuden nimissä myöskin ”avuton neiti hädässä” painaa minussa sellaisia pimeitä näppäimiä, joista en pidä ja joista tahtoisin eroon mutta ne ovat osa minua.

      Eli kovin on vaikeaa tämä ihmiselämä, jota en siis yritä myöntää ymmärtäväni. Miten te muut oikein selviätte näistä jutuista?

      • Tiina sanoo:

        Huhuh! Onneksi mulla ei ole isoja miesten aivoja, kuulostaa niin monimutkaiselta! 😉

      • Tietäisittepä vain miten raskasta tämä on painovoiman kanssa 😉

      • Tiina sanoo:

        Ai miten me muut selvitään? Syöksymällä suin päin kohti tiiliseinään ja nuolemalla haavoja sitten jälkeenpäin. Kallosta kyllä tulee kerta kerralta vähän kovempi.

      • Tämä alkaa minullekin pikkuhiljaa selviämään; jos saisin opettaa nuorille rakkaudesta jotain, niin sen että hankkikaa mahdollisimman äkkiä arpikudosta.

        Tajusin muuten itse asiassa viikonloppuna yhden puolitoista vuotta vanhan ihmissuhdejutun. Muuten olisin varmaan tajunnut asian nopeammin, mutta näinkin isoissa miehen aivoissa tiedon siirtyminen synapsista toiseen on pitkäkestoinen operaatio, jota häiritsevat jatkuvat pakolliset tauot, jolloin on ajateltava seksiä.

  2. Polga sanoo:

    Tutkimattomat ovat Termostaattorin tiet! Jos uusi donna on idästä, toki hän haluaa taattua tulevaisuutta, turvaa (esim. sinulta ja sinulta!) sekä hyvät myötäjäiset. Btw, mikä on kamelitilanteesi?

    Olen samaa mieltä kuin Tiina. Itse asiassa, olen jopa valmis maksamaan siirrosta, joka ei johda välittömään häviämiseen… 🙂

  3. ill. sanoo:

    kompastun jatkuvasti joka paikassa roikkuviin johtoihin ja meinasin äsken kävellä päin minkkiverkkosysteemiä joka on tuossa keskellä kulkuväylää. ehkä tämä on hyvä selitys?

    mutta ihan oikeasti kyllä haluaisin joskus vielä löytää miehen jonka kanssa ei tarvitsisi tuntea jääneensä kiinni takiaispuskaan joka pistelee takapuolta ja yrittää koko ajan päästä niskan päälle.

    juu, ja tieteellisesti todistetusti raha on todella ainoa keino taata ylipäätään kenenkään turvallisuus ja selviytyminen.. \: ellei omista yksityisarmeijaa ja kiristä rikkailta ilmaiseksi aseita ja ruokaa.. 😀

    • Minä henkilökohtaisesti kirjoitan suosituskirjeen Nobel-lautakunnalle siitä henkilöstä,joka keksii langattoman sähkönsiirron.

      Noh, sinähän olet vielä niin nuori joten aikaa on etsiä.
      Minulla ikä alkaa olla sitä luokkaa että treffeillä alkaa olla myyntihittinä ennakkoonkatsottu yhteinen hautapaikka.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

