Viikon googlenpalvelus 00109 1/2

Koska joku VIIMEINKIN haki tänne oikeilla hakusanoilla:

Piiskasta

Viimeisen kerran: ei tipu, ja jos ette lakkaa kyselemästä, saatte halista.

Ilmanviilennys

Ilmiselvästikin te tarvitsette AM02 Valkoinen / Hopea – lavaton pöytätuulettimen, joka käyttää Air Multiplier™ teknologiaa.

Hinta alkaen n. 400 € verkkokaupasta.

Tai sitten odottelette ensi sunnuntaiksi luvattuja ukkoskuuroja. Koska Thor ei myöskään tykkää helteestä.

It tuki tärkeimmät kysymykset

”Onkohan ne jotain salaisia supermalleja, kun niilläkin on vain yksi nimi?”

”Mahtaako ne oikeasti maailman parhaimpia rakastajia kun ainakin lehdet väittää niin?”

”Tietääköhän ne oikeasti mitkä scifi-sarjat perustuvat todellisuuteen?”

”Pitääköhän se paikkansa että ne olisi keränneet ihan kaikki pokèmonit?”

”Ovatkohan ne oikeasti vain tasoittamassa uusien robottiherrojemme valtaannousua?”

Termostaattori

Niin?

It tuki kysymyksiä

”Miksi kukaan ei ole vielä tullut katsomaan tätä minun konettani vaikka minä soitin ihan äsken?!”

”Etkö sinä todellakaan ymmärrä miten tärkeä juttu tämä on?!”

”Anna minulle nimesi niin tiedän ketä syytän jos tämä juttu ei sitten onnistu!?”

”Miksi tämä kone hyytyy heti kun avaan 200 eri sovellusta yhtäaikaa!?”

”Pitääkö minun oikeasti ITSE hakea oikeuksia ITSELLENI?!”

”Miten niin ei onnistu?! Ihan varmasti onnistuu koska minun kaveri tässä vieressä sanoo että onnistuu!!”

”Etkö sinä muka voi tulla sieltä katsomaan minun ongelmaani?!”

”Miten niin ette voi auttaa koska ”kyseessä on ulkopuolinen järjestelmä”?! Ihan varmasti teidän täytyy pystyä!”

”Onko teidät jotenkin valittu erityisesti, kun te jaksatte kuunnella kaikki päivät meidän valituksia ettekä koskaan hermostu?”

4 Responses to Viikon googlenpalvelus 00109 1/2

  1. Polga sanoo:

    Minä pidän Thorista, mutta mitä tekemistä sillä on it(ku)-tuen kanssa?

    Sitten tuossa artikelissahan oli kyseessä nerds, mutta entä jos asialla olisikin geeks? Tahtoo tietää… olen tiedoton.

    Nuo kysymykset… tuota, minä alan ymmärtää miksi sinä muutit lopulta Turkuun; ei ole enää mitään menetettävää! 😀

  2. Polgara sanoo:

    AHaaaaaaaaa, just….

    Oletko varma, että olet vahva tyydyttävä. Voiko – tai siis tietysti VOI – olla heikko tyydyttävä? Eikö tyydyttävä ole ihan paras?

    Poismenemistä ei yleensä voi menettää! Pelko tulee pelkäämättäkin. Mitäs minä taas olinkaan sanomassa. Tuota, niin. En siis yhtään mitään.

    • Voisin antaa puhelinnumeroita, jotka vahvistavat kommentointini MUTTA ikävä kyllä agenttini mukaan neuvottelut ”it-tuki painaa juuri oikeita nappeja”-tv-sarjan neuvottelut eräidenkin kanavien sekä internet-sivustojen kanssa ovat siinä määrin kesken että en voi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

