Minä teille perjantai-dilemmat kerron 00082

Ihan aluksi muistutus että tietenkin nuo aiemmat päiväkirjamerkintäni ovat vain fiktiota. Ei kai kukaan ole kuullut huoltomiehestä joka olisi tullut saman tien korjaamaan jotain?

Eli nyt ollaan käyty käsisuihkussa sunnuntai-illasta lähtien, ja muutosta parempaan ei näy. Dilemma 1.

Minulla oli tänään terveystarkistus ja lääkäri sanoi että minulla on muutama kilo ylipainoa. Sanoin että nyt kyllä haluan toisen mielipiteen. Selvä, hän sanoi, olet myös ruma. Eli dilemma numero 2.

Ensi viikolla olisi luvassa kehityskeskustelu. Tiedän että nuorten naisten ulkonäköpaineet ovat kuuminta hottia huolestuneisuus-asteikolla, mutta entäs me ylipainoiset ja rumat ihmiset, jotka emme tahdo kehittyä? Kaikkialla kysytään ”missä sinä näet itsesi viiden vuoden päästä? Missä? Missä?!” ja yritetään panostaa kehittämään osaamistaan liibalaaballa.

Mutta entäs jos minä vaan haluan tulla töihin, ottaa suolaliuoksessa levänneen yhdeksänhäntäisen kissanpiiskan lyönnit huutamatta vastaan ja lähteä sitten kotiini.

Olen meinaan nähnyt mikä olisi seuraava puhelinmon-kehitysvaihe, ja yhtälön ”vastuu/palkkaus + stressi – hyödyt” vastaus on ”>houkutteleva”. Siinäpä dilemma 3.

Mutta siltikään en suostu juomaan yksin.

4 Responses to Minä teille perjantai-dilemmat kerron 00082

  1. Kaisa sanoo:

    Kuules poju, sä et sano ME, kun tarkoitat rumia ja lihavia. Oikeasti rumat ja lihavat suutumme siitä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

