Perjantai-dilemman purkuohjeet 00068

Toisinaan hämmennän itseäni.

Jotta voisimme päästä itse asiaan, ilmeinen vitsi alta pois: tämä ei paljoa vaadi.

Tämän perjantain dilemma oli ennakkosuunnittelun perusteella kuinka saada uusi verokortti ajoissa, skannata se ajoissa sekä lähettää se ajoissa palkkatoimistoon. Ongelmia aiheutti se, että koska olin myynyt kämppäni ja maksanut asunto- ja opintolainan pois, minulta olivat kadonneet merkittävimmät veroprosentin pienentäjät ja—yhtäkkiä aika hidastui kunnes kaikki oli liikkumattomuuden tilassa.

Myynyt asuntoni? Paperit on kirjoitettu juu, mutta en minä VIELÄ rahoja ole saanut. En minä VIELÄ ole mitään pois maksanut. Valtion silmissä olen edelleenkin poloinen omistusasunnon omistaja jolla on vieläpä opintolainat niskassa.

En minä VIELÄ tarvitse uutta verokorttia, vaan voin käyttää vanhaa vielä hetken—ja maailma palasi normaaliin tahtiinsa.

Kuten sanoin, toisinaan hämmennän itseäni.

Joten aiheeseen sopivaa musiikkia vielä loppuun:

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

