Perjantai. Dilemma. 00045

En ole tainnut mainita että tällä viikolla minulla on ollut kämppis.

Tämä ei ole mennyt täysin dilemmitta.

Ensinnäkään en ole päässyt smurffaamaan smurffia smurffista. Minä olen sentään smurffimainen smurffi, joten se että en saa smurffipäiväistä smurffiani, alkaa jossain smurffin välissä oikeasti smurffaamaan smurffiani.

Äh smurffi, ehkä minä smurffaamaan liikaa smurffia smurffista muutenkin smurffin liikaa. Oikeastaan on hyvä että olen päässyt eroon smurffista.

Tämä ei kuitenkaan ole päivän smurffi, eikun siis dilemma.

Se on seuraavanlainen: vaikka siis äsken smurffasin smurffauksen smurffimaisesta smurffista, kämppikseni on minulle todella tärkeä henkilö. Joten kun hän kärsii, tahtoisin auttaa häntä jotenkin. Mutta ikävä kyllä hänen ongelmansa ovat sellaiset että ainoastaan hän voi itse ne hoitaa.

Rehellisyyden nimissä uskoin (ja uskon tulevaisuudessakin) että hän selviää (kuten kävikin), mutta katseleminen vierestä, avuttomana auttaa kun hän smurffit smurffissa laittaa asiat järjestykseen  satutti minua jollain uudella tavalla.

Miten ihmeessä te muut oikein kestätte sen?

2 Responses to Perjantai. Dilemma. 00045

  1. Polga sanoo:

    *kääntää kylkeä ja sulkee koneen*

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

