Paatoksellisesti 00039

Minusta meidän pitää puhua. Tämä nimittäin ei toimi.

Älä yritäkään väistellä tätä, me molemmat tiedämme että tämä keskustelu on ollut pitkän aikaa tuloillaan. Sitä ei vain yksinkertaisesti pysty enää väistämään.

Siis.

Minusta meillä oli yksinkertainen sopimus, joka hyödynsi meitä molempia. Tai näin minä ainakin luulin, ole toki hyvä ja korjaa jos olen väärässä.

Hetken aikaa tuntui että tämä homma toimi. Minä annan sinulle kaikkeni ja sinä näytit minulle avaruuden värit. Yksinkertaista ja toimivaa meidän molempien kannalta.

Mutta viime aikoina tuntuu että minä vain uhraan ja uhraan kaikkeni sinulle ja sinä vain ajat minua hullummaksi. Äläkä yritä esittää ettet tiedä mistä puhun.

Töissä kaipaan entistä hommaani suolakaivoksen ihmis-kanarialintuna ja blogiini ajat googlen kautta kaikki suomenkieliset hebefiilit ja vielä pahemmat tapaukset.

Tiedätkö miltä tuntuu kun tietää että tuolla on porukkaa joka…ei, en sano sitä tässä, siitäkös google vasta riemastuisi.

Mutta pointti tällä keskustelulla on se, että tämä ei toimi. Jos et kohta ala parantamaan tahtia, siirryn Rooman kirkon jumalan puoleen. Hitsi ja taasko tuota roskapostia…Ai Paulig Cafè etsii uutta kahvi-bloggaajaa?

Iä! Iä! Iä!

20 Responses to Paatoksellisesti 00039

  1. Tiina sanoo:

    Muuten voisinkin ruveta uudeksi kahviblogaajaksi, mutta en viitsi, kun rupesi niin kauheasti ärsyttämään tuo yhden geen bloggaaminen. (Siis alkuperäisessä jutussa, ei sinulla. En tarvi lukulaseja. ;).

    • Kai nyttemmin olet huomannut että on muitakin aakkosia? 😉

      En niinkään välitä maineesta, kunniasta ja tuhansien ihmisten omaa kirjoitustani hauskemmista kommenteista, mutta jos viimeinkin saisin ilmaiset kahvit…Bada-bing, bada-bum (enkä osaa sanoa mistä tuo tuli tähän asiayhteyteen).

  2. Polga sanoo:

    Muuten, niin, tuota, ehkä ök… mutta yhden geen ! takia nyt ei vaan viitsi enempää ? nolata itseään.

    Ph’nglui mglw’nafh Cthulhu R’lyeh wgah’nagl fhtagn!

  3. Polga sanoo:

    No yhdestä geestä ei tule kuin vihaiseksi!

    • Ihan vaan tiedoksi kaikille: jos saan kuulla että tämä on jokin Geen (tunnettu aiemmin nimellä Pikku G), Kenny G:n tai Turo’s Hevi Geen sissimarkkinointia…niin olen hyvin hämilläni.

  4. Kaisa sanoo:

    Mmmmm, mikään ei ole mukavampaa kuin hämmiintynyt mies 😀

  5. Polga sanoo:

    Samat sanat *hihittää ilkeänkavalasti*.

    Zepalle: G. ja gee! Yhdessä!

    • ”Hanki tyttöystävä”, sanovat. ”Tyttöystävä on kiva koska on sitten joku jonka kanssa voi jutella”, sanovat. ”Tytöillä on ihan erilaiset jutut kuin pojilla niin se on mielenkiintoisempaa kuin jätkäporukassa”, sanovat.

      ”Minä en ala teitä”, sanon minä.

  6. Polga sanoo:

    Alkaisit nyt edes minua… ja geetä 🙂

  7. Kaisa sanoo:

    Hupsu, kyseess on vain vanha g-taisto. Puolet on valittu, joko bloggaat kahdella geell tai olet nolo. Ja miss mun kks et on? WordPressiin siirtyminen ei ollutkaan ihan simppeli .

    • Ja minä kun luulin että salaisen kädenpuristuksen ja koodisormuksen lisäksi muuta ei ollutkaan.

      Näppäimistösi kieli on muuttunut English (USA) muotoon, se hävittää ääkköset.

  8. Kaisa sanoo:

    Mikrotukihenkilöt ❤

  9. Polga sanoo:

    Ihan vain mielenkiinnosta; mikä on virmanne mukaan ”internaali it-konsultti”?

    Nimimerkki: Kiinnostusta herättävä

  10. Polga sanoo:

    Mutta mitenkäs on kuivumisen laita?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

