Perjantai-dilemma uudestaan

Joku voisi tuntea…no jotain siitä hyvästä että ensin saa porukan koukutettua blogiinsa lupaamalla mm. ”pimeän ylösnostamat”-nimisen jutun sekä Googlenkin uskomaan että täältä löytyy ”hauska juttu” ja ”lonkero saari”.

Mutta sen sijaan tuleekin vain angstailua kirjoittamisesta ja muista purjehtimistä vähäpätöisemmistä asioista.

Onneksi minä en ole joku.

Mutta voisin kertoa masentavan keskustelun matkaltani.

Ymmärtääksenne mitä seuraavaksi tapahtuu, teidän tulee tietää että naiset eivät ole ainoa eliölaji jonka sanoma ei ole sama kuin viesti.

Siinä missä naisten sanoma on muuta kuin viesti, miesten sanoma on vähemmän kuin itse viesti.

Joten:

Minä: Kuulin että kaupalla oli käynyt joku nainen kyselemässä Transformers-sarjakuvia?

(Älkää nyt OIKEASTI väittäkö että joku NAINEN on käynyt kyselemässä kerrostalon kokoisista, muotoaanmuuttavista roboteista kertovaa sarjakuvaa? MINUN lempisarjakuvastani? Nainen? Rinnat, pehmeä ääni, ovuloi, ei-mies?)

Vastapuoli: Joo.

(Hah hah hah haa, arvaa vaan oltiinko mekin yllättyneitä! Nainen joka pitää roboteista? Epätodellista!)

Minä: Oliko paikallisia?

(Yhteystiedot? Buddha, Zombie-Jebus tai Elvis tai kuka siellä jossain onkaan,  jos kuulet pyyntöni, sovitaan että hän maksoi luottokortilla että meillä on kuitissa henkilötiedot!)

Vastapuoli: Eikun se oli australialainen, aasialaisen näköinen.

(Siis BOOOYAAAH! Ensinnäkin meillä on kansakunta joka koostuu saarelle roudatuista rikollisista, prostituoduista, puritaaneista ja muista epähalutuista ihmisaineksista JA kaupan päälle porukka joka ei edes kotivideoitaan kuvatessa  tunne termiä ”kristillinen moraali ja etiikka”.

Vannon että ennen en uskonut eugeniikkaan, mutta nyt minusta sen pitäisi olla pakollinen oppiaine esikoulussa.)

Minä: Ai, oliko nättikin?

(EIIIIIIIIIIIIIIIIIIKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!11111!!!! DUDE!!111!!!!111!!!!)

Vastapuoli: No ihan ok.

(Sanotaanko näin että sitä oli tosi kiva katsella kun se käveli luokse, mutta enpä kyllä valittanut kun se käveli pois. Illalla piti nukkua selällään, nudge nudge, kais tiedät, kais tiedät…)

Minä: Ai. Noh, kai se joskus vielä tulee.

(EIIIIIIIIIIIIIIIIIIKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!11111!!!! DUDE!!111!!!!111!!!! Sanokaa että elämäni nainen EI juuri käynyt täällä, juuri kun en ollut paikalla! Maailmankaikkeus EI VOI olla niin julma, että asia olisi näin! Ei voi, EI!)

Vastapuoli: Äh, se lähti jonnekin muualle, se on sellainen maailmanmatkaaja.

(Jep, ja todennäköisyys että vielä näet sitä on yhtä suuri kuin mahdollisuutesi voittaa lotossa, viking-lotossa ja V5:ssa. Siis  samalla viikolla. Ja siis jättipotit.)

Minä: Ai, no ei sitten mitään.

(EIIIIIIIIIIIIIIIIIIKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!11111!!!! DUDE!!111!!!!111!!!!)

8 Responses to Perjantai-dilemma uudestaan

  1. Tiina sanoo:

    Varmaan se olis ostanut sen poikaystävälleen…

    Mulle tuli tästä kirjoituksesta mieleen yksi hauska juttu, mutta taidankin jakaa sen suuremmalle yleisölle tuolla oman blogini puolella kuin täällä sun kommenteissasi.
    (Ööh… Mä en nyt tarkoittanut, että mulla olisi enemmän lukijoita kuin sulla, mutta luulen ettei näitä kommenttilaatikoita lueta niin kovin tarkkaan. Ja se juttukin saattaa olla hauska ainoastaan mun mielestäni.)

  2. Zepa sanoo:

    Niinku mä sanoin: miehet ilmaisee henkinen sordiino päällä, mikäli ylipäätään ovat tehneet kys. kohteesta mitään havaintoja.
    http://kantapoyta.wordpress.com/2010/09/10/semmonen-tavallinen/

    Kommunikoi sitten näiden kanssa.

  3. Kaisa sanoo:

    Musta tuntuu että mä alan ehkä blogisi myötä vähän ymmärtämään miehiä, noita überkäsittämättömiä eliömuotoja, joita olen ikäni ihmetellyt.

  4. Waldorf sanoo:

    Niin. Olisitte vaan pojat perustaneet naisten alusvaatekaupan.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

