Matkalla 2010 – osa II

Olen uskonnollisesti AC/DC.

Tarkemmin sanoen AgnostikkoCthulhu/DarkseidCrom (nettilinkitystä palvon muuten vain).

Ostin kaksi suklaapatukkaa ja kaksi lounasleipää reissua varten eli 0,38 € * 2 + 2,95 * 2.

Tällöin havaitsin että pikkaisen evankelis-luterilaista taitaa vielä olla ajatuskudelmissa huolimatta aivopesusta alhaisissa olotiloissa.  Ostoksen hinnaksi nimittäin tuli 6,66 € (täytyy muuten mainita että ammattitaitoinen kassahenkilökunta onnistui melko hyvin pitämään hymyn kurissa.)

”Tiedän, tiedän, mutta…jospa siltikin..?” oli vallitseva ajatus tuon jälkeen n. puolisen tuntia.

Sen jälkeen nimittäin törmäsin seinänkokoiseen mainokseen, jossa ensimmäinen lause oli Jes. 43:1 eli ”Älä pelkää. Minä olen lunastanut sinut. Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun.

Tuon jälkeen ajatus oli ”Herra Jumala!…sir.”

6 Responses to Matkalla 2010 – osa II

  1. Polga sanoo:

    Kai kerroin, että kun virkani vakinaistettiin – viran numero tuli myös ilmi. Se on xxx/666! Arvaas menikö ilmeeni hiukan omituiseksi, kukaan muu ei valitettavasti heti ymmärtänyt yhteyttä *muahahaahah*. Ei naurata, ei…

  2. pikkulaku sanoo:

    Mulla on edelleen Kelan jonotuslappu, jonka numero on 666. Mutta sehän onkin täysin luonnollista.

  3. Kaisa sanoo:

    Siinä vuoronumerolapussa jonka minä säästin, on numero 404. Doom not found?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

