Selviytymistaistolaisesti 00028

Olen tullut siihen johtopäätelmään että maailmassa on tehty liian tehokkaita edistysaskelia uimakoulutuksen suhteen.

Sen vuoksi Jumala on päättänyt luopua normaalista tulva-metodista, ja päättänyt tappaa kaikki kuumuuteen. Onneksi minua viilensivät hikisellä työmatkalla kyyneleet, joita vuodatin kun jouduin pysähtymään jokaisella hitsin punaisella valolla.

Siksi tämäkin päivitys koostuu vain yksinkertaisista aiheista, joiden aikana voin miettiä ensi viikon lottonumeroita.

Olen päätellyt että se on nopein (laillinen) tapa saada rahoitus suunnittelemalleni jääkaappipakastin-kahluuallas-yhdistelmän; siitä ei koskaan tarvitsisi nousta kesähelteillä, koska jääpalat uisivat shortseihisi ja juomaa sekä syötävää olisi jatkuvasti saatavilla.

Ja hassua kun kysyitte: totta kai se toimisi aurinkoenergialla ja piereskelemällä aikaansaaduilla aaltoliikkeillä.

Yksinkertainen aihe 1: Polkupyöräilyn kiehtova ja salaperäinen maailma aukeaa minulle joka päivä minulle hiukan enemmän. Vai tuskin tiesitte että minustakin tulee polkupyörän satulaan astuttuani välittömästi näkymätön, äänetön ja jossain määrin pystysuoria pintoja pitkin etenemään kykenevä?

Havaitsin tämä viimeksi viime viikonloppuna kun minua vastaan tuli ahtaalla kadulla Suomen vastine McGuiren kaksosille.

Ilmeisesti minun oletettiin ajavan bussipysäkin seinämää pitkin, mutta päätin nyt kuitenkin tämän kerran hidastaa melkein pysähdyksiin. Olin vähällä sanoa jotain, mutta jos henkilö pukeutuu vaatteisiin jotka ovat työllistäneet enemmän ihmisiä jotka kritisoivat niitä, kuin heitä jotka valmistavat kyseisiä kankaantuhlauksia, he ovat jo immuuneja kaikelle pilkalle.

Ja kuten huomasitte, he olisivat jo kuulomatkan päässä ennen kuin olisin ehtinyt loukkauksen puoliväliin.

Yksinkertainen aihe 2: Millainen vastuu edellisellä sukupolvella on opettaa seuraavaa? Enkä nyt tarkoita mitään oikeasti hyödyllistä kuten keltaisen lumen arvoitus (sitä ei opita, se on aikuistumisriitti) vaan lähinnä koko Ilman naista-sarjakuvan oppimäärää.

Onko oikein nähdä heidän kärsivän koko loppuelämänsä nuoruudessa tehdyistä tyhmyyksistä vai tulisiko ne paljastaa jo hyvissä ajoin?

Toisaalta maailmassa olisi sitten huomattavasti vähemmän bloggaajia. Hmmm.

Yksinkertainen aihe 3: Minkä ihmeen takia nykyajan alushouista tehdään sellaisia että niissä ei näy selkeästi onko ruskea ja keltainen puoli ulkona vai sisällä? Olen jo (ainakin) kahdesti laittanut housut väärinpäin ja tajunnut vasta myöhemmin että valmistajan merkkiä varmaan pitäisi mainostaa ulospäin.

Kyllähän minä tiedän että ainoa elin mitä nykyaikainen mies tarjoilee munaluukusta on -tarvike, mutta silti.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

